Daten. Leben.

Novice

Iščete načine kako zmanjšati stroške v podjetju? Obenem pa povečati varnost ter kakovost upravljanja z arhivom?

Predstavljamo vam naš ABC kalkulator, s katerim lahko enostavno in hitro izračunate, koliko porabite za hrambo in upravljanje z arhivom.

Kako deluje ABC kalkulator?

Naš ABC kalkulator vam omogoča, da hitro izračunate trenutne stroške za hrambo in upravljanje z arhivom. S tem boste jasno videli, kje se skrivajo nepotrebni izdatki in koliko bi lahko prihranili z optimizacijo teh procesov.

Kaj pridobite z našimi storitvami?

  • Znižanje stroškov: Naše storitve vam lahko pomagajo zmanjšati stroške do 25%. Prihranite pri upravljanju z arhivom in uporabite ta sredstva za druge potrebe.
  • Izboljšana varnost: Prepustite upravljanje arhiva strokovnjakom. Zagotovite varnost arhiva z nadzorom dostopa, varnim uničenjem dokumentov po preteku zakonskih rokov in hrambo v naših varovanih prostorih.
  • Večji nadzor: Zagotovite nadzor nad pretekom rokov hrambe dokumentacije. Iščite ali naročite vašo dokumentacijo kadarkoli in kjerkoli prek spleta, 24/7.

Preizkusite naš ABC kalkulator in odkrijte, koliko porabite za hrambo in upravljanje z arhivom. Nato se obrnite na nas, da vam pomagamo zmanjšati stroške do 25% ter izboljšati varnost in kakovost vašega arhiva. Dogovorite se za brezplačni posvet o varovanju in arhiviranju vaše dokumentacije. Vaš prihranek in varnost sta naši prioriteti. Obrnite se na nas še danes in začnite pot do bolj učinkovitega in varnega arhiviranja!

Scroll to top