Cena fizičnega arhiviranja iz prakse: Kako smo podjetju zmanjšali stroške arhiviranja in povečali učinkovitost:
Ste vedeli, da lahko z uporabo storitve fizičnega arhiviranja ali digitalizacije prihranite tudi do 25 % letnih stroškov?
Oglejte si, kako smo podjetju s 10 zaposlenimi pomagali do prihranka več kot 3.000 € na leto, ob tem pa zagotovili večjo varnost, dostopnost in optimizacijo poslovanja.
📂 Izhodiščna situacija
Podjetje je hranilo svoj arhiv v 20 m³ velikem prostoru v poslovni stavbi. Upravljanje arhiva (iskanje, vstavljanje, uničevanje) je zaposlenim vzelo 5 ur na mesec.
❌ Stroški lastnega arhiviranja:
🏢 Stroški dela: 5 ur x 30 € = 150 €/mesec
💰 Zamujeni prihodki (prostor bi lahko oddali v najem): 300 €/mesec
➡ Skupni letni STROŠEK: 1.800 € 🎯
📦 Rešitev z REISSWOLF
Podjetje se je odločilo arhiv predati v varno hrambo k REISSWOLF.
✅ Najem arhivskega prostora pri REISSWOLF: 150 €/mesec
✅ Dostop do dokumentov preko RWAM portala: 30 €/mesec
✅ Dodatni prihodki z oddajo sproščenega prostora: +300 €/mesec
📈 Končni rezultat: +120 € prihranka na mesec (najem) + 150 € prihranka na delu zaposlenega
➡ Skupni letni PRIHRANEK: 1.440 € + 1.800 € = 3.240 € 🎯
Poleg prihranka še boljši nadzor in varnost!
S prenosom arhiva k REISSWOLF podjetje zdaj:
✅ Povečuje varnost dokumentacije v skladu z GDPR.
✅ Pridobi večji nadzor nad dostopom do dokumentov.
✅ Prihrani prostor, ki ga lahko uporabi bolj učinkovito.
✅ Dostopa do dokumentov digitalno – kjerkoli in kadarkoli, le s pametno napravo in internetno povezavo.
📢 Koliko bi lahko prihranilo vaše podjetje? 1.000 €, 2.000 €, 3.000 € ali več? Hitro in preprosto si lahko izračunate tudi s pomočjo našega ABC kalkulatorja.
📞 Ali pa nas kontaktirajte za brezplačno analizo in personalizirano ponudbo!